FeaturedΕλλάδαΕπικαιρότητα

Ηλεκτρονικά καταστήματα: Οι νέες πρακτικές παραπλάνησης και πώς μπορείτε να προστατευτείτε

Nέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών παραβιάζοντας την νομοθεσία χρησιμοποιεί πληθώρα ηλεκτρονικών καταστημάτων, καταγγέλλει η Eνωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας.

Oπως αναφέρει, “μία από αυτές είναι η χρήση της προτεινόμενης λιανικής τιμής (Π.Λ.Τ.) σε ιστοσελίδες προμηθευτών χρησιμοποιώντας την παραπλανητικά ως αρχική τιμή και δημιουργώντας ψευδώς την αντίληψη ότι επρόκειτο για έκπτωση. Σχετική επιστολή εστάλη στην Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου συνοδευόμενη από τα αντίστοιχα αποδεικτικά στοιχεία”.

Η Ενωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό, ότι:

“Οι έμποροι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προτεινόμενη λιανική τιμή ως τιμή αναφοράς για την ανακοίνωση μείωσης τιμής. Η τιμή αναφοράς είναι η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια των προηγούμενων τριάντα (30) ημερών.
Περαιτέρω οι έμποροι μπορούν να κάνουν αναφορά στην προτεινόμενη λιανική τιμή στο πλαίσιο σύγκρισης τιμών, αλλά δεν μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι πρόκειται για μείωση τιμής, για παράδειγμα, τοποθετώντας την τιμή δίπλα ή κάτω από διαγραμμένη τιμή καταλόγου. Θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι δεν θα δημιουργείται σύγχυση μεταξύ της σύγκρισης τιμών και της μείωσης τιμής”.

Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με την Ενωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

Οnline φόρμα υποβολής καταγγελίας

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

e-mail: info@eeke.gr

Τel :210-8817730

Web: www.eeke.gr

fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/

Προτεινόμενα

Περισσότερα σε:Featured