Την αποζημίωση που έλαβε μετά το δυστύχημα που είχε ο σύζυγός της το 2008 ζητεί πίσω η Hellenic Train, όπως κατήγγειλε η κυρία Κωνσταντίνα.
Η νταλίκα του συζύγου της είχε συγκρουστεί με το τρένο που πήγαινε από την Λάρισα στον Βόλο σε αφύλαχτη διάβαση. Η Hellenic Train υποστηρίζει ότι υπαιτιότητα έχει ο ΟΣΕ και όχι η ίδια, γι’ αυτό και ζητεί πίσω το ποσό της αποζημίωσης παρά την τελεσίδικη απόφαση και τα έξι δικαστήρια που έχουν γίνει.
Οπως κατήγγειλε στα ΜΜΕ η κυρία Κωνσταντίνα, «είναι μια υπόθεση που έγινε πριν από 15 χρόνια. Το δυστύχημα έγινε το 2008, έχουν γίνει έξι δικαστήρια. Η υπόθεση έχει πάει στον Άρειο Πάγο. Έξι φορές έχει βγει το ίδιο αποτέλεσμα. Το 2020 τελεσιδίκησαν θεωρητικά όλα. Καταβλήθηκαν τα ποσά. Βγήκαν κάτι σαν μια μηνιαία βοήθεια για την κόρη μου, την οποία σταμάτησαν να δίνουν».
Η ίδια πρόσθεσε ότι «τώρα η Hellenic Train ζητεί πίσω τα χρήματα».
Μάλιστα, περιγράφει ότι ο άνδρας της έχασε τη ζωή του σε σημείο που δεν υπήρχαν διαβάσεις και είπε ότι από τη Λάρισα έως και τον Βόλο, υπάρχουν 40 αφύλακτες διαβάσεις.
Το 2008 ο πατέρας δυο νεογέννητων παιδιών έσβησε σε μια από τις πολλές διαβάσεις της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος. Πέρασε με το φορτηγό του και ο θάνατος του ήταν ακαριαίος. Τα δικαστήρια συνεχίζονται 15 χρόνια μετά και η και η Hellenic Train ζητά πίσω την αποζημίωση που ξεκίνησε να καταβάλλει.
«Ενας Γολγοθάς δικαστηρίων που δεν έχει τελειώσει μέχρι σήμερα. Έχει δικαστεί η υπόθεση έξι φορές, έχει βγει η ίδια απόφαση και τις έξι φορές. Στο ενδιάμεσο έχει πάει και στον Αρειο Πάγο, ο οποίος αποφάνθηκε ότι όλα νομίμως έχουν γίνει. Καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 300.000 μετά το πέρας αυτών των έξι δικαστηρίων το 2020 και αποφασίστηκε και μια σαν διατροφή για την ανατροφή της ανήλικης κόρης μου, η οποία όμως από πέρυσι τον Οκτώβριο η Hellenic Train δεν καταβάλλει», λέει η κυρία Κωνσταντίνα, σύζυγος του θύματος.
Και προσθέτει: «Τον Νοέμβριο μου έρχεται μια κλήση η οποία λέει ότι ζητούν πίσω τις αποζημιώσεις που έχουν δώσει και δεν λένε τίποτα για την καταβολή. Από τότε τους ψάχνουμε και δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος της Hellenic Train ούτε να αναλάβει τον φάκελο αλλά ούτε και να πει για ποιο λόγο κάνανε αυτή τη διακοπή».
Πλέον η κ. Κωνσταντίνα βρίσκεται στη μέση μιας απίστευτης διαμάχης μεταξύ των δυο εταιριών. «Η Hellenic Train έκανε μια αίτηση αναίρεσης στον Άρειο Πάγο που λέει ότι ο ΟΣΕ είναι υπαίτιος και όχι η Hellenic Train όσο αφορά τις καταβολές. Και αντί η Hellenic Train να απευθυνθεί στον ΟΣΕ απευθύνεται σε εμένα», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τους κατοίκους της, η Λάρισα έχει τους περισσοτέρους νεκρούς από τρένα και αυτό γιατί δεν υπάρχει μέριμνα για τους πεζούς.
Ο δήμαρχος Λάρισας με επιστολή του στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ζητά τη δρομολόγηση ενεργειών που θα στοχεύουν στην εξεύρεση οριστικών λύσεων στο θέμα της διέλευσης των τρένων, μέσα από τον αστικό ιστό της πόλης.