FeaturedΕλλάδαΕπικαιρότητα

Σύντομα και το «καλάθι του νοικοκυριού» για παιχνίδια

Με παιχνίδια θα γεμίσει το νέο «καλάθι», το οποίο θα ανακοινωθεί μαζί με το «εορταστικό καλάθι» στις 14 Δεκεμβρίου.

Προϋπόθεση για τη νέα πρωτοβουλία είναι να βρεθεί ο βέλτιστος τρόπος εφαρμογής, ώστε να μην υπάρξουν ενστάσεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και να αποκλειστεί οποιοδήποτε ενδεχόμενο πρόκλησης στρεβλώσεων στην αγορά.

Το «καλάθι παιχνιδιών» θα είναι εντελώς διαφορετικό από το «καλάθι του νοικοκυριού», το οποίο θα «εμπλουτιστεί» με γιορτινά εδέσματα και νέες επιλογές κρεάτων εν όψει Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς και οι διαφορές εστιάζονται στη διάρκεια και στην υποχρεωτικότητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, το «καλάθι παιχνιδιών» θα έχει διάρκεια τριών εβδομάδων και δεν θα υπάρχει υποχρεωτικότητα συμμετοχής των επιχειρήσεων όσον αφορά τον τζίρο.

Υπενθυμίζεται ότι στο «καλάθι του νοικοκυριού» υποχρεούνται να συμμετέχουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τζίρο πάνω από 90 εκατομμύρια ευρώ.

Επιπλέον, σχετική ελευθερία θα υπάρχει και στο περιεχόμενο, αφού στο «καλάθι παιχνιδιών» θα περιλαμβάνονται κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα διαδραστικά, εκπαιδευτικά, επιτραπέζια, παζλ, κατασκευές, φιγούρες, παιχνίδια δράσης και κούκλες κ.λπ. και όχι συγκεκριμένα προϊόντα.

Οι διαπραγματεύσεις, τόσο με τους μεγάλους παίκτες της αγοράς όσο και με τα σούπερ μάρκετ συνεχίζονται και όπως αναφέρουν υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, «δεν είναι εύκολο το εγχείρημα», καθώς εάν δεν υπάρξει προσεκτικός σχεδιασμός, μπορεί να υπάρξουν σοβαρές παραβάσεις της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού.

Να σημειωθεί ότι η αγορά του παιχνιδιού έχει μεγάλη συγκέντρωση, με τις δύο αλυσίδες “Jumbo” και “Μουστάκας”, να έχουν τα υψηλότερα μερίδια αγοράς.

Προτεινόμενα

Περισσότερα σε:Featured