PlusΕπικαιρότητα

Πώς να χάσετε βάρος χωρίς άσκηση – 12 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν

Photo by Huha Inc. on Unsplash

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσετε βάρος χωρίς άσκηση, καθώς η απώλεια βάρους δεν έχει να κάνει μόνο με το πόσα χιλιόμετρα τρέχετε ή πόσες φορές την εβδομάδα πηγαίνετε στο γυμναστήριο.

Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος χωρίς άσκηση. Ακούγεται υπέροχο στη θεωρία, αν και η πιο αποτελεσματική προσέγγιση απώλειας βάρους έχει αποδειχθεί ότι περιλαμβάνει αλλαγές στη διατροφή και τακτική άσκηση.

Ωστόσο, για μερικούς ανθρώπους, η σωματική δραστηριότητα δεν είναι επιλογή όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος. Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους πρέπει να προσπαθήσετε να χάσετε βάρος χωρίς να ασκηθείτε.

Π.χ. έχετε έναν τραυματισμό που περιορίζει ή απαγορεύει την άσκηση, ετοιμάζεστε για μία χειρουργική επέμβαση που απαιτεί απώλεια βάρους, έχετε χαμηλό σάκχαρο στο αίμα και όταν ασκείστε, το σάκχαρο μπορεί να φτάσει σε επικίνδυνα χαμηλά επίπεδα. Ή στην τελική, δεν έχετε διάθεση για γυμναστική.

Όπως λέει στο health.usnews.com η Amy Kimberlain, διαιτολόγος και εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, η άσκηση βοηθά το σώμα να καίει θερμίδες πιο αποτελεσματικά, επειδή ο μεταβολισμός σας επιταχύνεται κατά τη διάρκεια της φυσικής δραστηριότητας. Χωρίς άσκηση, ο μεταβολισμός σας πιθανότατα θα επιβραδυνθεί.

Ένας ταχύτερος μεταβολισμός είναι ένας λόγος για τον οποίο η άσκηση βοηθά στην απώλεια βάρους. Ανάλογα με το πόσο ασκείστε, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος πιο γρήγορα. Προσέχοντας τι τρώτε, λαμβάνοντας λιγότερες θερμίδες και καίγοντας θερμίδες με την άσκηση, μπορείτε ενδεχομένως να επιτύχετε τον στόχο σας για μείωση θερμίδων πιο γρήγορα.

Απώλεια βάρους χωρίς άσκηση

Εάν δεν μπορείτε να ασκηθείτε, μπορεί να σας πάρει περισσότερο χρόνο για να χάσετε βάρος. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, επειδή η αργή απώλεια βάρους μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα νέα σας κιλά πιο εύκολα από τη γρήγορη απώλεια βάρους. Η πολύ γρήγορη απώλεια βάρους μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον μεταβολισμό σας. Η αργή απώλεια βάρους μπορεί να οδηγήσει σε πιο βιώσιμη απώλεια βάρους.

Σκεφτείτε μακροπρόθεσμα πως θα χάσετε βάρος χωρίς άσκηση

Όσοι ενδιαφέρονται να χάσουν βάρος χωρίς άσκηση, καλό είναι να σκεφτούν τους μακροπρόθεσμους στόχους τους. Αν πιάνεις τον εαυτό σου να ελέγχεις τη ζυγαριά κάθε μέρα, μπορεί αρχικά να χάσεις βάρος από υγρά. Μια καλύτερη προσέγγιση είναι να εστιάσετε στους εβδομαδιαίους στόχους βάρους έναντι των καθημερινών. Μια υγιής απώλεια βάρους είναι ένα έως δύο κιλά την εβδομάδα.

Για παράδειγμα, μπορείτε να θέσετε ως στόχο να χάσετε το 10% του σωματικού σας βάρους σε τρεις έως έξι μήνες. Εάν ζυγίζετε 80 κιλά, είναι καλό να βάλετε στόχο να χάσετε 8 κιλά. Αυτό είναι καλύτερο από τους εβδομαδιαίους στόχους βάρους, οι οποίοι μπορεί να δείχνουν κάποια γρήγορη απώλεια βάρους αρχικά η οποία όμως αποδίδεται σε απώλεια νερού, οστών, ακόμη και άλιπης μυϊκής μάζας, εκτός όμως από λίπος.

Η απώλεια βάρους χωρίς άσκηση είναι δυνατή, αλλά σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε περισσότερο στο να μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε, ενώ παράλληλα τρώτε θρεπτικά τρόφιμα. Ένα κιλό ισοδυναμεί περίπου με 3.500 θερμίδες. Εάν το διαιρέσετε ομοιόμορφα σε μια εβδομάδα, αυτό σημαίνει μείωση 500 θερμίδων την ημέρα.

Μερικά παραδείγματα τροφών που αποτελούν μέρος μιας υγιεινής διατροφής περιλαμβάνουν:

  • Φρούτα και λαχανικά.
  • Δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως σπαγγέτι ολικής αλέσεως ή ψωμί.
  • Πρωτεΐνες, όπως φασόλια, ψάρια, ξηροί καρποί ή άπαχο κρέας ή πουλερικά.
  • Μια μικρή ποσότητα πιο υγιεινών λιπαρών, όπως ελαιόλαδο ή σόγια.

Τα τρόφιμα και τα ποτά που πρέπει να κόψετε ή να περιορίσετε εάν θέλετε να χάσετε βάρος περιλαμβάνουν:

  • Ροφήματα με βάση το αλκοόλ και ζαχαρούχα.
  • Αρτοσκευάσματα, όπως μπισκότα και κέικ.
  • Καραμέλες.
  • Σνακ, όπως πατάτες τηγανιτές και πατατάκια.
  • Άσπρο ψωμί.

12 Συμβουλές για να χάσετε βάρος χωρίς άσκηση

Η απώλεια βάρους χωρίς άσκηση είναι δυνατή. Απλώς χρειάζεται επιπλέον προγραμματισμός και αφοσίωση.

Δείτε 12 συμβουλές για να χάσετε βάρος χωρίς άσκηση:

  • Να είστε υπομονετικοί με τη διαδικασία.
  • Μειώστε την ποσότητα φαγητού στο πιάτο.
  • Τρώτε χωρίς περισπασμούς.
  • Καταναλώστε περισσότερες φυτικές ίνες.
  • Πίνετε περισσότερο νερό.
  • Μην παραλείπετε γεύματα.
  • Μην ξεχνάτε το πρωινό, το οποίο πρέπει να είναι πλούσιο.
  • Προσθέστε πρωτεΐνη στα γεύματά σας.
  • Κοιμηθείτε επτά έως οκτώ ώρες τη νύχτα.
  • Επιλέξτε πιο υγιεινά τρόφιμα.
  • Σχεδιάστε εκ των προτέρων πώς να διαχειριστείτε τα τσιμπολογήματα.
  • Παρακολουθήστε τι τρώτε.

Προτεινόμενα

Περισσότερα σε:Plus