ΔήμοιΔήμος Ηρακλείου Αττικής

Μόνο με ραντεβού ή ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση στον Δήμο Ηρακλείου

Μόνο κατόπιν ραντεβού θα εξυπηρετεί εφ’ εξής το κοινό ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής μετά και τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τα αρμόδια Υπουργεία για την προστασία του πληθυσμού από την έξαρση της πανδημίας του COVID-19 (εγκύκλιος ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316).

Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στις εκάστοτε υπηρεσίες του Δήμου και το δημοτικό ΚΕΠ, να κλείνουν το απαιτούμενο ραντεβού και να προσέρχονται χωρίς αναμονή προκειμένου να διεκπεραιώνουν με ταχύτητα την υπόθεσή τους.

Φυσικά, παραμένουν στην διάθεσή τους οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες του Δήμου, στο σάιτ www.iraklio.gr – online εξυπηρέτηση, προκειμένου να μπορούν να τακτοποιούν τα θέματά τους και να υποβάλουν τα αιτήματά τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού.

Για την καλύτερη προετοιμασία και το γρηγορότερο αποτέλεσμα, οι πολίτες μπορούν να πληροφορούνται σχετικά με την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται κάθε υπόθεση στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις, της ιστοσελίδας του Δήμου. Ασφαλώς, κατά την επίσκεψη στις δημοτικές υπηρεσίες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων.

Τα τηλέφωνα που μπορούν να καλούν οι πολίτες για τα ραντεβού τους είναι τα εξής:

  • ΚΕΠ: 213-2000191, 213-2000276, 213-2000269
  • Δημοτολόγιο: 213-2000124, 213-2000229, 213-2000130
  • Ληξιαρχείο: 213-2000204
  • Οικονομική Υπηρεσία: 213-2000241, 213-2000140, 213-2000244, 213-2000224, 213-2000139
  • Τεχνική Υπηρεσία: 213-2000250
  • Πρωτόκολλο: 213-2000119, 213-2000163

Περισσότερα τηλέφωνα αλλά και email επικοινωνίας με τις υπηρεσίες στο www.iraklio.gr, ενότητα Επικοινωνία.

Close